dimecres, 5 de novembre del 2014

De Mallorca a Can Cantó

Hola famílies! M'agradaria estrenar aquest blog per tal de presentar-me a tots vosaltres. Em dic Carme i venc des de Palma de Mallorca. Com molts de vosaltres sabeu ahir va ésser el meu primer dia a l'escola. Seré la tutora dels Llamps fins que na Diana es torni a incorporar. És la primera vegada que surt de la meva illa per fer feina com a docent d'Educació Infantil. Tot i això em sent molt privilegiada de poder formar part de la vostra comunitat educativa. Tan sols dir-vos que podeu contar amb mi per a qualssevol cosa que necessiteu. Estic convençuda que durem a terme una bona tasca pel bé dels infants. Dit això vos deix penjada la meva primera fotografia amb els vostres nins i nines. Gràcies a tots!

1 comentari:

  1. Benvinguda Carme a la classe dels llamps. El blog ja és tot teu. Ho faràs super bé. Una abraçada. Diana

    ResponElimina